Klantcases
Lees hieronder de verhalen van een aantal van onze klanten
“Dit proces was omslachtig en kostte zowel studenten als stagebegeleiders onnodig veel tijd.”
Case study: Hogeschool Utrecht
Studenten die op stage gaan, moeten een praktijkovereenkomst ondertekenen voor hun stage. De Hogeschool Utrecht (HU) heeft dit proces gedigitaliseerd door gebruik te maken van de digitale handtekening, wat studenten, stagebegeleiders en stagebedrijven veel tijd bespaart. Zij kunnen nu eenvoudig de documenten digitaal ondertekenen en digitaal retour sturen. “Het ondertekenen van een stagecontract van studenten neemt nu slechts enkele minuten in beslag. Dit terwijl met name studenten hier voorheen al snel uren aan kwijt waren”, legt manager Jeroen Nienhuis uit.
“Je moet met zekerheid kunnen vaststellen wie er tegenover je zit en met welk rekeningnummer een lening wordt aangegaan”
Case study: BNP Paribas Personal Finance
“Door de huidige manier van digitaal ondertekenen heeft Nationale Waarborg een nog beter controlemiddel via een transactiebon van de digitale ondertekening”
Case study: Nationaal Waarborg
Nationale Waarborg heeft zich geheel toegelegd op het verstrekken van bankgaranties aan huizenkopers. Het bedrijf werkt daarbij uitsluitend via de hypotheekadviseur, die in direct contact staat met de klant. Voor veel klanten is vooral de snelheid waarmee de bankgarantie verkregen kan worden van belang. En die snelheid biedt Nationale Waarborg. Vooral nu het hele proces gedigitaliseerd kan plaatsvinden, inclusief het plaatsen van de noodzakelijke handtekeningen.
“Digitaal ondertekenen heeft de toekomst en is voor ons de manier om onze dienstverlening te optimaliseren”
Case study: TAF
“Semmie is de eerste vermogensbeheerder met een volledig online onboardingproces met digitale handtekening”
Case study: Semmie
“De hele workflow wordt zo als het ware automatisch gestuurd”
Case study: Vesteda
“Ondertekenen.nl had direct de bereidheid om zich aan te passen aan onze wensen”
Case study: Het Wonen
Het digitaal tekenen van koopovereenkomsten levert woningcorporaties vooral veel tijdwinst op. Vroeger werd zo’n overeenkomst gemaild, geprint, op een bureau gelegd, uiteindelijk getekend, gescand en weer teruggestuurd. Erg omslachtig, zo blijkt eens te meer nu digitaal tekenen in de praktijk echt tot de realiteit behoort. Maar bovendien: “Het is nog veiliger ook”, getuigt directeur Pascal Kamphuis van Het Wonen.
“Het levert ons veel gemak en tijdwinst op”
Case study: Zwerfkei
Commercieel directeur Patrick Jansen van Zwerfkei Tijdelijk Beheer dacht dat het nog niet mogelijk was om op een rechtsgeldige wijze per e-mail toegestuurde opzeggingen digitaal te ondertekenen. Totdat hij op een ouderavond van zijn zoon Evidos-directeur Kick Willemse tegen het lijf liep. Die bleek er een oplossing voor te hebben. De inzet ervan levert Zwerfkei nu sinds een half jaar een grote efficiëntieslag in de bedrijfsvoering op.
“Digitaal tekenen scheelt ons vier à vijf uur per klant”
Case study: Stadlander
Woningcorporatie Stadlander handelt haar klantcontacten zoveel mogelijk digitaal af. Onderdeel van Stadlanders digitale dienstverlening is het digitaal kunnen ondertekenen van het huurcontract. Dat levert Stadlander de nodige tijdwinst op in het administratieve proces, maar ook de klant heeft er voordeel bij.
“Er gaat voor iedereen een nieuwe wereld open”
Case study: Gapph
Gapph is specialist op gebied van tijdelijk beheer en exploitatie van leegstaand vastgoed. Of het nu gaat om een bedrijfshal, kerk, kantoorgebouw of om leegstaande panden van een woningbouwcorporatie, Gapph zorgt ervoor dat de juiste mensen hier tijdelijk gaan wonen of werken. Dat gaat op contractbasis. Werden de contracten voorheen nog gewoon met de hand getekend, sinds kort gebeurt dat digitaal met Ondertekenen.nl. “Er gaat voor iedereen een nieuwe wereld open”, aldus Paul Hogenbirk, BI-manager bij Gapph.
Gemeente gaat proefdraaien met service ‘digitaal ondertekenen’
Case study: Gemeente Ermelo
“We besparen tijd en voorkomen discussies over de jurisdictie”
Case study: NCT Holland
“Fouten zijn verleden tijd sinds de introductie van digitaal ondertekenen”
Case study: Please Payroll
Case study: ROC de Leijgraaf
“De snelste weg van ziek naar werk: ‘Daar past de geschreven handtekening niet bij’”
Case study: Richting
“Waar we eerder een traject doorliepen van circa twee weken, kan het ondertekenen van een contract nu in één dag worden afgerond.”
Case study: Talent&Pro
Case study: Flexkids
Bekijk de overige succesverhalen op de website van Evidos.
Bedrijf
Branches
Overige
Contact
Adres
- Prinsessenhof Amalia
- Zijlweg 148A
- 2015 BJ Haarlem
Telefoonummer